Udźwig: 500, 750, 1000, 1500 kg
Prędkość: 0,20 m/s (500 kg); 0,20 m/s (750/1000 kg); 0,12 m/s (1500 kg)
Ilość przystanków: do 5
Wysokość podnoszenia: do 15 m
Minimalne podszybie: 150 mm
Minimalne nadszybie: 2920 mm
Sterowanie: przyciskowe z sygnalizacją świetlną obecności kabiny na przystanku i zajętości dźwigu
Napęd: zespół napędowy wraz z tablicą sterowniczą umieszczony jest w szafie przylegającej do samonośnej konstrukcji dźwigu; reduktor umieszczony jest na podstawie mocowanej do konstrukcji dźwigu; jest wyposażony w koło zamachowe służące równocześnie do awaryjnego, ręcznego opuszczania kabiny
Zasilanie: 3 x 400 V, 50 Hz
Kabina: jest wykonana z blachy lakierowanej proszkowo (RAL 7038) lub stali nierdzewnej; może być w wykonaniu przelotowym; podłoga pokryta jest wykładziną gumową, antypoślizgową
Drzwi przystankowe: jednoskrzydłowe lub dwuskrzydłowe; wykonane z blachy lakierowanej proszkowo (RAL 7038) lub stali nierdzewnej; mogą być w wykonaniu ognioodpornym
Kaseta sterownicza: jest zainstalowana na każdym przystanku; wyposażona jest w przyciski: wezwania, dyspozycji, lampki obecności kabiny na przystanku, lampkę zajętości kabiny
Konstrukcja samonośna: wykonana jest z lakierowanych proszkowo (RAL 7038) profili
Przepisy, normy: Dyrektywa Maszynowa 98/37/EC